cerennkyaa1 Pcosluyum 90 gündür hasta olmuyorum ama yeni test yaptım bu şekilde çıktı sizce gebelik mi ? 
Oksuruksurubu @“cerennkyaa1”# cerennkyaa1 kaç günde bir adet oluyorsunuz 90 gün geçikmede çıkması gere
cerennkyaa1 Oksuruksurubu pcoslu olduğum için ilaçla oluyordum kadın doğuma gittim folik asit verdi onu kullanırken hasta olmak için kullandığım ilaçı içmememi söyledi ilaçı içmediğimden beri hasta olmuyorum ilaçla da 35 40 günde oluyordum
Oksuruksurubu cerennkyaa1 soğan suyunu hayır tohumunu teştere dişli aslan pencesi çayını denediniz mi hamile olmadığınıza emin olduğunuzda bunları denemenizi tavsiye ederim adeti düzenliyorlar
Ecemss16 cerennkyaa1 gölge olunca nehatif ckıyor genelde gölge pembe olunca pozitife dönüyor ama işte bilemeyiz tek testle emin olamayız kan ver ama bir test daha yapıp kıyasla istrsen
sutlukahve_ Bende de pcos var Aralık ayının sonunda regl olmuştum en son şubat ayının sonunda da hamile oldugumu öğrenmiştim
cerennkyaa1 sutlukahve_ inşallah bende de öyle olur ya 🥹 Size de hayırlı olsun şimdiden dua edin banada 🍀
cerennkyaa1 Oksuruksurubu hayıt tohumunu deneyecektim denemeden önce test yapayım dedim bu şekilde çıktı ondan denemedim daha emin olmadığım için
sutlukahve_ cerennkyaa1 teşekkür ederim ama ben kaybettim 🥲umarım hamilesindir ve sağlıkla kucağına alirsin
cerennkyaa1 sutlukahve_ Allah sabır versin o sizin cennet kuşunuz belki daha iyi olacaktır her şey 🙏🏻 teşekkür ederim sağolun ❤️
Raabiagundasi Raabiagundasi bu şekilde çıkmıştı ve 10 haftalık olduk çok şükür tekrar test yapın veya direk kan verin
cerennkyaa1 Raabiagundasi benim önceki testlerimde böyle bir şey olmamıştı hem normalde hemde erken gebelik testlerinde sizde ne olmuştu sonuç
cerennkyaa1 Raabiagundasi cidden miii 🥹 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah ☺️ Direk gitsem şimdi hastaneye yaparlar mı acaba devlet hastanesi en yakın o var
Raabiagundasi cerennkyaa1 benim daha önce hiç silik çizgi çıkmamıştı hatta akşam yapmıştım sabah baktığım da çizgiyi gördüm kuruma çizgisi sanmıştım testi tekrarladığım da tekrar aynı şekilde silik çizgi çıkınca kan vermiştim kan sonucum 50 çıkmıştı
Raabiagundasi cerennkyaa1 90 gündür adet olmuyorsanız çizginiz biraz daha net olması gerekir diye düşünüyorum ama tabikide kadin doğum aciline gitmenizi tavsiye ederim direk beta isterseniz kan alırlar
cerennkyaa1 Raabiagundasi bende 1 2 gün önce sabah yaptım ilk idrarla daha iyi çıkar dedikleri için bu şekilde çıktı heyecanlandım 🤩