KamileKocaBindak SinemErylmaz Çevremde okadar yeni nesil çocuk yetiştiren varki kimse isim bırakmamış resmen bize bende anlamını çok beğendiğim için Avzem i istiyorum ama bakalım 9.aya kadar fikrimiz deişmezse🙃
Mirosum Benim ikinci kızım olacak İlki Mira ikincisi Alya olacak inşallah.Aklımızdaki diğer isimlerde Neva ve Minel di.Bir isme için ısınacaktır zaten dönüp dolaşıp ona geliyorsun😉😉
ElifTekeliKarpuz Bir Kızım var adı Erva 😊şimdi 17 haftalık hamileyim bu da kız 😍 erva ya uygun kız ismi arıyorum hep etrafımdakiler beğendiğim isimleri koydu🙁 bakalım biz napacağız 🤔
YazCilegi SinemErylmaz Bizde 18+6 🙈 Bizde kızımızı bekliyoruz. Adı Mavi olacak 💙 Bugün bir kişiye daha söylemiştim şok geçirdi şaka olmasını diledi hatta yalvardı 😂😂
Nurarslan SinemErylmaz benim ilk kizımın adı elizan💕Simdi yine hamileyim isimde orta yolu bulamadik fakat 💕nisan hazan havin helin eyşan elifnur💕bunlardan biri olucak insallahh😍
PembeLia Cinsiyeti bilmiyoruz ama kız olursa Elizan olabilir, değişedebilir bilmiyorum uzun araştırmalar yapmam gerek.😌