SinemErylmaz Kızlar merhaba 18hafta 3 günlük hamileyim Cinsiyetimiz kız 😊 Kız isimleri söyler misiniz beğendiğiniz 👼🏻🤗
Mekanikcianne SinemErylmaz Bir kızım var adı Aise Mina ikinci bebeğimi bekliyorum eğer kız olsaydı Piraye Kimya Asya Lina Hüma İsimleri aklımdaydı bir oğlumuz olacak 🙈🙈 İsmi ile yaşasın sağlıcakla gelsin
Deletedmom67 Bende hamileyim şuan canım kızım olursa İnci ismini istiyorum 😊 eylülde doğumum olcak eşimde İnci Eylül olsun diyor 😊
Eylem Lavin,mila,bade,sare,ecrin,esila,armin,derin,tanem,💕❤😍 benimde kız lavin koyucaz biz💕 sağlıkla al kucağına canm
Zbydozkn3358 Nil Mira olabilir benim de kızım olcak ben deniz koycam deniz Mira istiyordum bu sefer cok uzun olur diye sadece deniz koycam 😍