Nergisim09 annesio şükür canım bakalım takip eden kadın ne dicek resim attım ona daha yazmadı iki gündür değerlendiriyoduk bugün napcaz😂
Nergisim09 annesio ovulasyon testini Instagram dan aldım orda Zübeyde hanım var yaptığım testleri ona atıyorum yumurtlama gününde falan naspcagimi soluyo iki gün yumurtalqmq olunca iki günü de değerlendiirin dedi bugjn ne dicek bakalim
Nergisim09 annesio yok gülüm senle ben iki gün yumurtlama gitmişiz bugün ikimizde catladok stres yapıp durma stresten olmicak bak Allah korusun
annesio Nergisim09 o zaman 14 gün sonra burda bi yerde buluşalım🫶🏼 Yaniii 12 Temmuz’da hayırlı haberlerle inşaAllah 🤲🏻🥰
annesio Nergisim09 ay 5 temmuza kadar belli olsaydı eşime yıl dönümü hediyesi ne kadar hoş olurdu ama hamile bile olsam belli olmaz 🤷🏼♀️