Ayshababy annesio döngunun kacıncı günündesin canım bende yumurtlama testi yapiyorum 12ci gündeyim hala yumurtlama olmadi
annesio sutlukahve_ peki çatladığı günü mü değerlendiricez hangisi önemli yumurtlama günü mü çatlama günü mü
sutlukahve_ annesio çatlama daha önemli ama eşinizde sperm sorunu yoksa bugün dahil 3 gün degerlendirin
annesio Ayshababy canım benim 24 bile olabiliyor döngüm. Sık regl olurum. 21 haziranda reglim bitti yani döngümün 12. günü bugün
annesio Ayshababy aynı regl bitişimiz benimde 24-26-28 arası gidip gelir. Teste de geç başladım kargo yetişmedi korkmuştum kaçırdım mi diye ama 2.yi yaptım bugün yumurtlama denk geldi 🤲🏻
Ayshababy annesio inşaallah bu ay olur artık canım tum isteyenlerin🌸 benim bat 15 haziranda başladi 7gün kesildi derken 3 günde lekelenme oldu artık bugun inşaallah bitmiştir bendede boyle bi sorun var başladimi durmuyor
annesio Ayshababy amiiiin amin canım tüm isteyenlere hayırlısıyla ❤️ Demekki uzun sürüyor reglin leke de olsa regldir diyorlar ya
Ayshababy annesio evet canım alıştim zaten 3 ay normal geliyor 1 ay dengesini bozuyor zaten yumurtlama hiç goremiyodum 3 ay progesteron kullandim yumurtamalarimda olmaya başladi inşaallah bu ayda ilaçsiz yumurtlarim