gizem0403 Aysegll12 evet ya başka bi doktora görün istersen çok ilginç geldi çünkü. Ağrıda yapıyor enfeksiyon yükseldikçe. Bendede ağrı oluyordu Aysegll12
Aysegll12 gizem0403 yarını bekliyorum canım gideceğim doktoruma randevum vardı zaten dayanılmaz bi ağrım yok olursa hemen acile falan giderim
Aysegll12 gizem0403 merhaba canım evet gittim bir sorun yok çok şükür bir ilaç verdi toz onu kullandım dün akşam inşallah faydasını görürüm