Aysegll12 Merhabalar kızlar dün idrar tahlili vermiştim sağlık ocağında tahlilde lökosit 57 çıktı doktor çok yüksek kadın doğum doktoruna görünmen gerekiyor dedi bilgisi olan yazabilir mi ne yapmam gerekiyor cuma günü randevum var doktoruma o zamana kadar da bekleyemem korktum biraz😒
yenidenanne34 Aysegll12 benimde 32 çıktı kadın doğum doktoru fitil verdi ama aile hekimi de verebilirdi niye bekletti sizi anlamadım
umrumdadegil Aysegll12 canım benimki senden daha yüksekti korkma düşer inşallah antibiyotik kullandım ben geçti
aslanmom__ Aysegll12 bol bol günde 3 ltreyi aş su iç hemen atarsın . Doktorun gördüğünde de fitil yaIcaktıe muhakkak ya da tek kullanımlık toz veriyorlar
Handevich Aysegll12 benimde hamileliğimin başından beri bu şekilde doktorum ara ara antibiyotik veriyor ya da tek kullanımlık toz. Endişelenmeyin çözümü var
Aysegll12 yenidenanne34 bende anlamadım ilaç yazmayacakmısınız dedim doktorun görsün o yazar dedi cumaya kadar da beklemem sıkıntıysa hadi
Aysegll12 umrumdadegil ayy içime bi su serptiniz inşallah korktuğum gibi değildir bebeğime bi zararı olur mu diye ister istemez korktum biraz
Aysegll12 aslanmom__ Şu an biraz öksürüğüm olduğu için bol su içiyorum aslında ama yine de demek ki az içiyormuşum daha fazla içmem gerekiyor sanırım çok teşekkür ediyorum yorumunuz için biraz rahatladım💓
Aysegll12 Handevich ayy inşallah korktuğum gibi değildir sağlık ocağı doktoru ilaç yazmadı direk kendi doktoruna git deyince korktum ben biraz yorumunuz için teşekkür ediyorum❤️
umrumdadegil Aysegll12 doktorun verdiği şeyleri sakın içememezlik yapma bazıları antibiyotik diye çekiniyor içmiyor aslında bebeklerini o kadar riske atıyorlar ki. 2 defa kullandım.ben antibiyotik zaten zararlı olsa doktor vermez enfeksiyon antibiyotikten kat kat zararlı. Korkma geçer mutlaka 💜
aslanmom__ Aysegll12 eşinle münasebetine biraz ara ver kardeşim ondan da kapıyor olabilirsin , bilmediğin etmediğin yerde lavaboya girme kendi lavabonu sürekli hipola , bol bol su iç hiç korkma her sağlıklı kadın her hamile kadın bunu yaşıyor
Aysegll12 aslanmom__ Bayram dolayısıyla birkaç gün şehir dışındaydım orada da ister istemez farklı lavaboları kullanıyoruz muhtemelen ondan da olmuş olabilir diye düşünüyorum daha dikkatli olacağım🙏🏼
Pinaargunes Aysegll12 ay benim de bugun idrar verdim 36+2 haftaligiz benim tahlillerim 2 hafta once temizdi şimdi bende de lokosit 15 cikmis idrarda hemoglobin pozitif diyo, erotrosit mi ne var 8 di geçen doktor bisey olmaz dedi 20 olmuş git gide kötüye gidiyor durum
Aysegll12 Pinaargunes çok yüksek değil ama sizin korkmayın hiç bişey çıkmaz Allahın izniyle sadece biraz daha dikkat etmek lazım sanırım bol su ve bilmediğimiz yerde her lavaboyu kullanmamamız gerekiyor🙏🏼
Pinaargunes Aysegll12 doğru aslinda çok su içerim ama inşallah sıkıntı olmaz çok teşekkür ederim içim rhaatladı😊😍🙏
gizem0403 Aysegll12 ay benim haziranın başında 73 çıkmıştı antibiyotik verdiler acile gitmiştim. O şekilde geçti ama neden kadın doğum görsün illaki dedi acaba merak ettim şimdi bende
Aysegll12 gizem0403 bilmiyorum canım bende anlamadım verseydi ilaç hemen kullanırdım ilaç yazmaya mı üşendi naptı🤭ara ara gidip gelen bir kasık ağrım var belki de ondandır bende mi acile gitsem bilemedim ki
gizem0403 Aysegll12 evet ya başka bi doktora görün istersen çok ilginç geldi çünkü. Ağrıda yapıyor enfeksiyon yükseldikçe. Bendede ağrı oluyordu Aysegll12
Minkkelebekk Canım benim lökosit 157 çıktı ona rağmen doğum düşünmediler 37 haftalığız 1000 mg antibiyotik kullandım baya düştü