Canan2625
1 hafta kullandım sadece salataya koydum bir çap kadar yani koyabilcegim max kadar 1 hafta duzenli kullandim sonra tekrar kan verdim ve dusmustu degerim 2.99dan 1.89 du sanrm doktorma dedim dere otu kullandm diye hic bisey demedi ayrica yesillik neden sorun olsn ki hamilelikde ozellikle yeşil yapraklı bitkiler semiz otu ıspanak gibi bunlar folik asit acısından degeri yüksek faydali bitkiler bn yeşillik agırliklı besleniyorm 2 haftada bir de kan veriyorm dgerlerim gayet iyi gidiyor suanda ayrica folik asit fakan da kullanmiyorm gereken vitaminleri dogal yolla almaya gayret gösteriyorm herkesn kendi tercihi tabiki bn doktoruma saglkli beslenip ilac kullanmak istemedgimi soyledm oda saygi duydu kan degerlerime bakarak ilerliyorz suanda bir sorun kalmadi cok sukur