Ummu__Meryem ayy ben de öyle diyordum. Zaman nasıl geçecek diye düşünüyordum, korkularım vardı, 3 ayın tamamlanmasını bekliyordum. Şimdi minik kuş doğalı 2.5 ay oldu. Her anın tadını çıkarmak gerekiyor gerçekten. Zor bir hamilelik geçirdim ama yine de güzel hatırlıyor insan 🤭 hayırlı uğurlu olsun, sağlıkla gelsin inşallah hepinizin bebişleri.