N_e_s_e evet gercekten oyle ama ben bu isimi verdigimde 20 yasinda idim ve gercekten cok tecrubesiz bi anne idim ama suan da oyle degilim maalesef gercekten cok iyi arastirmak gerek gercekten insan isminin anlamini tasiyo cok dikkat edilmesi gereken bi konu