Merhabalar kızçeler 10+5 günlüğüz biz de çilek olarak devam ediyoruz uykum çok oluyor ve kendimi eski benden bir tık daha yorgun hissediyorum arada ayağım ağrıyor özellikle sağ tarafımdaki bulantı kusma şikayetlerim yok şükür hiç olmadı başından beri, 2 gündür kabızlık görüyorum kanlı dışkı vardı doktora gideceğim bakalım