tezel-3 Bugün çilek olduk yavaş yavaş büyüyoruz bulantı eşliğinde ilaç kullanıyor olmama rağmen ve uykuya doyamıyorum sizde durumlar nasıl? Güzel geçiyor mu sıkıntılarınız var mı muhabbet sohbet edelim😍
Nisa10 tezel-3 bizde tam 10 olduk sürekli uyku hali yorgunluk devam ediyor. Özelde takipliyim doğum tarihini bile belirledik Allahtan bişey olmazsa 11 Ocak doğum olacak 🙂
Elaelaelammm tezel-3 ikinci gebeliğim bizde bugün çilek olduk kızımın aksine uyku ve bulantı fazla ve iştahsızlık var buna da şükür ilk devlette doğurdum Ankara’da sezaryen oldu şimdi Konya ereğlideyim devleti kimse beğenmiyor napacam bilmiyorum
Hkk61 tezel-3 biz bir hafta öndeyiz 😊bugün incir olduk ama ben bu inciri göremiyorum😅 sizinde göbeğiniz hiç çıkmadımı acaba?
sltn2686 tezel-3 10+5 halsizlik var bulantım hiç olmadı benim hatta 2 kilo almışım 😫 ama bi iştahsızlık başladı yavaş yavaş
tezel-3 Özel takipli mi devlet takipli misiniz? İlkini özelde yapmıştım sezeryan oldu bu sefer devlette yapacağım inşallah nasıl olur devlette korku var 😔
tezel-3 Nisa10 maşallah size bizde tam 10 olduk son adetlerimiz aynı sanırım 😂 ilk çocuk mu ikinci mi?🌸
tezel-3 Elaelaelammm sizede maşallah diyelim sağlıklı gebeliklerimiz olsun inşallah aynı ben uyku bulantı kilo bile verdim şimdiden ☺️ ilk sezeryanınız nasıl geçti bide ilk çocuğunuz kaç yaşında 🌸
Elaelaelammm tezel-3 çok güzel geçti bebeğim 5.5 aylık 😅amin canım inşallah sağlıkla kucağımıza alalım 😇
tezel-3 Nisa10 olsun allah kolaylığını verir elbet benimde 29 aylık şuan hamilelikle beraber beni zorluyor çünkü asla istekleri bitmiyor malum bide 2 yaş sendromu 😂
Nisa10 tezel-3 ooo en zor dönem ama kardeşi doğunca bi sakinlik gelir kardeş sevgisini hissediyorlar çünkü benim kızım şimdiden göbeğimi öpüp seviyor kardeş diye anlatıyorum bakalım inş hepimiz için güzel geçer. Hangi ildesiniz
tezel-3 Nisa10 inşallah bende anlatıyorum ama duymamazlıktan geliyor asla tepki cevap yok 😂 Bursa’nın ilçesindeyim siz 🌸
Nisa10 tezel-3 doğunca alışır bence.. ben urfadayım ama doğum İstanbul’da olacak. İş gereği urfadayız.
Nisa10 tezel-3 cinsiyet hissediyor musunuz ilkinde kızım olacak dedim öyle oldu ama bunda hiç hissedemiyorum
tezel-3 Elaelaelammm o zaman korkmaya gerek yok devlette güzel yapıyor demekki☺️ maşallah bebişine daha küçükmüş ama Allah kolaylığını verir inşallah 🌸
tezel-3 Nisa10 evet ilkinde bende kızım olacak dedim kızım oldu şimdi erkek hissediyorum çin takviminde de erkek çıktı bakalım hayırlı sağlıklı evlat olsun da 🥰
Nisa10 tezel-3 araçla dinleme dinleme gelicez bakalım aralığın son haftası. Aaa benim de Çin takvimi erkek diyor ama bakalım. Sağlıkla olsun ama insan öerak etmiyor değil 2,5 hafta içinde belli olur inş 😊
tezel-3 Nisa10 aynen bende merak ediyorum 12 haftalıkken muayenem var ama devlet ultrasonu olduğu için belli olacağını sanmıyorum 😂