Damla_pelin gokkusagiii benm doktor 2 hafta snra nst için gel , 1 hafta sonrası kontrol için o zmn doğum belirlenir dedi 37 hafta olacak o zaman , şuan ağrı sancı gibi bsy yok
gokkusagiii Damla_pelin benim mecburi sezeryan olacak. Oğlum sezeryan olmustu cunki. Hayirli dogumlar herkese 🥰
ZeyHus33 Damla_pelin 36 hafta 28 gün yarn kontrol var valla yalancı sancılar tutuyor korkuyorm cantalar hazır anneme geldm doğumu bekliyorm nezmn gelirse bakalm
nursenakaynak01 Damla_pelin benim de 4 yaşında kızım var bebisin de suyu az gidiyordu hep şükür toparladi doktor dinlenmemi söylüyor ama bebisim her eksiği furuyo
Sudeakay Haftada iyi ki tüm kıyafetleri yıkamışım gebeliğim sorunsuz ilerliyordu bugün 34+4 olduk kontrole diye geldim sancı çıktı yatış verildi sabırsız oğlum gelmesin diye uğraşıyoruz bakalım