sb17 Damla_pelin 33+4, hastane çantası falan ne, bebek kıyafetlerinın yıkanması bile bekliyor)) daha beşik falan almadığımız için daha da bekleyecek)
momofmychildren Damla_pelin ben çamaşırları yıkadım ama ütüleyip çanta hazırlamadim tam 34 haftalık olduk 😍
Yzgl Damla_pelin aynı haftadayiz ve bende çantamı hazirlamadim Diyarbakırda yaşıyorum aşırı sıcaklardan dolayı ağlıyorum resmen hiç hazırlayacak durumdada değilim inanın 🥺🥺
sb17 Elif_smr01 28 haftada almamıştı, ayakları aşağıdaydı, ama galiba 31’de aldı, başını aşağıda hissediyorum, cuma gidince doktora sorucam yine
Sarehifa @Damla_pelin benim o hafta da çantam hazırdı ne olur ne olmaz diye 39 haftayı geçiyorum ne gelen var ne giden anne karnı daha rahat geliyor kizlarima sanırım 😃
Damla_pelin nursenakaynak01 yarın kıyafetleri yıkayım sonra hazırlığım diyorum ama kısmet 😀 6 yaşında kızım var bide gün içinde yoruluyorum
nursenakaynak01 Damla_pelin benim de 4 yaşında kızım var bebisin de suyu az gidiyordu hep şükür toparladi doktor dinlenmemi söylüyor ama bebisim her eksiği furuyo
Damla_pelin Yzgl bende Tekirdağ tabi orası daha sıcaktır ama bende uyuyamıyorum yelpaze ile dolaşıyorum,sırt ağrısı da var
gokkusagiii Bende 35+3 oldum cantamiz hazır bugünde geceliklerimi utuledim koydum. Dün sanci grince korkmadim değil. Hazirda dursun
Merymytm Damla_pelin 34+1 bebeğin kıyafetlerini yıkayıp ütülemedim cantamizda hazır değil 😬😬😬 son dakikalara bırakmayı severim
gokkusagiii Damla_pelin yalanci sancimidir bilmiyorum adet agrisi gibiydi tüm gün. Perşembe günü gideceğim doktora bakalim
Damla_pelin gokkusagiii benm doktor 2 hafta snra nst için gel , 1 hafta sonrası kontrol için o zmn doğum belirlenir dedi 37 hafta olacak o zaman , şuan ağrı sancı gibi bsy yok