00pamuk00 kusura bakmayın buraya çok nadir bakıyorum, geçmiş olsun dileğiniz için ayrıca sağ olun. O kasık ağrısını biliyorum. Ama bu ağrının ay ile alakası yok muhtemelen. Çünkü ben bu suyu her gün yapıyorum artık, sonuç olarak o ağrıyı ayağım sudayken hiç çekmedim. Soğuk su olması şart. Çünkü şoka sokmanız gerekiyor ayağı.Ilık suya tuz atıp koymak pek bir işe yaramaz.İçine buz atıp şoklayarak saydığım malzemeleri koymuş olursanız etkisi çok yüksek oluyor ve yarım saat içinde anında şişlik iniyor.Müthiş bir buluş yani korkmayın kesinlikle ben 2 senedir yaparım bunu