tugbamommm Kselma net erkek mi denildi yani %100 mü çünkü benim doktorda kordon falan geldi yarı emin yarı değil bende kız hissediyorum 😂
Kselma tugbamommm yok bende 14 haftalıkken erkek dendi 18 haftalıkkende kız dendi ıkısıde kesin denmedi o yüzden kafam karıstı daha tam öğrenemedik sonucu
Kselma Glyzynpgkce 14 haftalıkken kesın olmamak kaydıyla erkek dendi 18 haftalıkkende yanı dün kız dendi ama her ıkısıde kesın denmedi evet işte ilk defa biri benımle aynı seyi gördü o pipisi değilmi yukarı dogru böyle nokta şeklinde hemde