tugbamommm Kselma net erkek mi denildi yani %100 mü çünkü benim doktorda kordon falan geldi yarı emin yarı değil bende kız hissediyorum 😂
Trkr96 Kselma yok en son gittimde bacagi ile kapatmisti göremedik merak ediyorum kime sorduysam kiz dedi bakalim
Tazeanne123456 Trkr96 ramzi teorisi mi ne varmış ona göre yorumluyorlar bende o yüzden yöne göre dedim tabi %100 değildir hayırlısı hangisi ise o olsun sağlıkla gelsin