SBera 9Busra9 Boğalar olarak gerçekten öyleyiz. 33+4′deyim ama evi süpür, yemek, ocak, bulaşık, çamaşır, ütü ve hepsini tek başıma yapıyorum. Sonra da helal olsun kız sana diyip tabiki bi çikolata ile kendimi ödüllendiriyorum 🤣😅
Dilek_04 Kivircik01 O an haksız gibi geliyor ama kendime gelince evet haklı çıkıyor. Ama ona söylemiyorum haklı olduğunu 😂 yoksa bi dahaki ağlamamda haksız çıkartamam onu .
1prensesannesi__ Kivircik01 🤣 kim derse ki burclar yalan kesinlikle yalan söylüyodur aslanın her özelligini dibine kadar yasiyorum 🤣 ve korktugum sey su ki agustosta bir aslan erkegi dogurcam bi eve 2 aslan fazla gelebilir anlasabilirmiyiz diye düşünmüyor degilim 😂
Yazmelegi_ Kivircik01 genelde sinirim kendime çevreme çok göstermem ama inadım tutunca çok kötü 😁 ve insanlara hemen ısınıyorum bir hareketinde hemen soğuyabiliyormm değişik bir burç 😁😁❤️
Kivircik01 Tubatgn yayları çokkk iyi bilirim bir de gıcıklık vermeyi ve gösterişi sever yay böyle bi tanıdığım var 🫠
Sibelipekf Kova burçları naisl oluyor. Ben boğa burcuyum. Aşırı sabırlıyım ama bir yanlışta beklerim beklerim sonra fena patlarım
seraykaraoglan Sibelipekf mükemmelliyetçiler çok sabırlılar ama taki damarlarına basılıncaya kadar ısrardan nefret ederler şuan bu kadar aklıma geldi 🥰
Kivircik01 1prensesannesi__ bende çok inanıyorum burçlara ve dinine kadar taşıyorum 😂 demek Aslan olacak hııııı bakalım nasıl olacak kaossss 😂 sağlıkla gelsin 🥰
sinemm30 1prensesannesi__ bende aslanım ve ağustosta aslan burcu daha geliyor aynı cümleleri kuruyorum nasıl olcak diye yandık valla 😬
Sibelipekf Boğalar aşırı evcimendir tutumludur. Sevdi mi tam sever sevmediğinde de de asla ısınmaz. Yemek yemeyi müzik dinlemeyi sanatı çok severler. Boğalar çok sabırlısın. Ama bam teli dokunduğunda da sinir patlaması yaşarlar. Yalandan nefret ederler. Önemli olan herzamn dürüst insanliktir
Tubatopal1 Sibelipekf bende boğayım çok doğru yazdıklarınız o kadar duygusal değilim ama içimde bebişler oynadıkça içim eriyo 😂😂