Tubayla Doktorum öyle bişey demedi . Yoktur o her türlü rahattır içerde diye düşünüyorum . Ama yine de sağa sola yattığımda acaba kafasını sıkıştırıyor muyum ayaklarını sıkıştırıyor muyum diye kendi kendimi yiyorum . Bazı yatış pozisyonlarında çünkü birden tepinmeye başlıyor anne kendini düzelt der gibi hemen değiştiriyorum 😀