Nuurnur basakc36 kolumda aşı kısmında hafif bi agrı oluyır hareket ettirince veya bi yere değdiğinde halâ. Onun dısında bi belirti dikkatimi çekmedi günlük hayatıma devam ediyorum
ayss0505 Sadece kol ağrısı oldu bende pazartesi yaptırdım. Kolumu kaldırınca hafif ağrıyor. Başka da bir yan etki yapmadı.
basakc36 ayss0505 ay ne güzel hayatımda ilk defa böyle bi ateşim oldu dün gece o kadar zordu ki şimdi şükür daha iyiyim
Gkya Dün aşığı yaptırdım herhangi bir ağrım yoktu bugün sabah kalktığımda ağrı ve aşı olduğum bölgede sertlik ve sıcaklık var 1 gün sonrasinda belirtileri hisseden var mı aranızda