basakc36 Selam kızlar bugün tetanoz aşısı oldum.Dün post atmıştım.Çok dayanılmıyacak bi ağrısı yok.Corona aşısı yaptıranlar bilir onun gibi bi ağrısı var. Sadece vücudum biraz sıcak bu normal mi
Nuurnur basakc36 bende bugün saat 2 de oldum henüz bi yan etkisi görmedim bakalım ilerleyen saatlerde olacak mı.
Guzelanne56 basakc36 ilk tetanoz olduğumda acıdan ağladım 3-4 gun ikinci dozda ise zerre ağrım olmadi, ilk doz malesef ağrı yapıyor size tek tavsiyem o bölgeye 1 saatte bır 10 ar dk buz koyup yağ ile masaj yapıp ılacın dağılmasını saglamak
basakc36 Nuurnur İnşallah bi etkisi olmaz ben sabah 9da oldum.Bi belirti olursa yazar mısınız.Benim hafif ağrı birazda vücudum sıcak gibi hissediyorum
gzm_42 basakc36 yok korktugumdan değil canım da kimisi yaptır diyor kimisi yaptırma vallaha beynim şaştı ya
Nuurnur basakc36 kolumda aşı kısmında hafif bi agrı oluyır hareket ettirince veya bi yere değdiğinde halâ. Onun dısında bi belirti dikkatimi çekmedi günlük hayatıma devam ediyorum
basakc36 Guzelanne56 sabah dokuzda yaptırdım aşırı bi kol ağrısı yok ama vücut ağrısı ateş üşüme var 🙄
Merve32- Ben de sabah gideceğim ilk doz ertesi günde pilatesim var bi etkisi olmaz sanırım geçer heralde dimi
basakc36 Merve32- Yani canım benim hafif kol ağrım var ama ateş üşüme yaptı. Sende nasıl olur bilmiyorum yinede kendini zorlama derim aşıdan sonra
basakc36 gzm_42 Bi zararı olacağını düşünmüyorum canım doktorum yaptırmamı uygun gördü seni bebeği koruyor.Aman boşver herkes bir şey yazıyor
gzm_42 basakc36 ilk çocuğum da yaptırdım elhamdülillah bi sıkıntı yaşamadım ama şimdi herkes çok korkuttu o yüzden tereddüt ettim ama inşaallah yarın gidecem vurunmaya unutmazsam canım
basakc36 gzm_42 ilk gebeliğiniz ne zamandı. Sanırım aşının 5 yıl koruması var. Bu süreyi geçmediyse konuşun ebenizle
Sclozdgru 5 sene içinde olmuştum ben işe girerken de şuan 20 haftalık hamileyim olmam gerekiyor mu bidaha bide tam 20. Haftada mı gitmek gerekiyor 21 de olmaz mı