Busra31 Ben yeşim ecem koyucam allah izin verirse 🤰🏻 💕 ama alya zümra yüsra lina asel hüma bunlar çok fazla koyulan isimlerden canım çocuklar okula başlayınca sınıflarında bu isimlerden patlama olucak 😄😄 valla tabi tercih senin hoş isimler ona dicek bişe yok ama herkes koyuyor ya 🤭☺️
Adalina Busra37 benim kızımın ismi de eslem lina şuan iki yaşında 😍 maşallah çok da sakin ve uslu bi bebeklik geçirdi hala da öyle hani derler ya isim huyunu etkiler diye eğer öyle bişey gerçekten varsa ben kızımın isminden çok memnunum 😊❤️🌸