Serpil321 Busra37 kuzum bende kızımın ismini İkra lina koyucam ama herkes lina için köpek ismi diyor bı bilgin varmı acaba
Adalina Busra37 benim kızımın ismi de eslem lina şuan iki yaşında 😍 maşallah çok da sakin ve uslu bi bebeklik geçirdi hala da öyle hani derler ya isim huyunu etkiler diye eğer öyle bişey gerçekten varsa ben kızımın isminden çok memnunum 😊❤️🌸
Busra37 Serpil321 evet benim arkadaşımda bana attı ama yaş hurma ağacı anlamı nasıl konulur onların ayıbı bence bu. Vede yazılışı line olarak Kuranı kerimde de geçiyor