Selinnnnnnn ben ikiliyi özelde yaptırdım 3lüyü devlette yaptırdım hastane ve doktor farklılık gösterir tabi ben çok memnun kaldım devletteki doktorumdan tereddütle gitmiştim ama şuan keşke ikiliyide devlette yaptırsaydım diyorum detaylıyıda devlette yaptırıcam randevu aldımm😋ama Takip ve Doğum kesinlikle özelde olucakkk 🙃