erikarpuz Nergisim09 galiba yumurtam tam büyümeden çatladı çünkü 20. güne geldim hala tam pozitif göremedim 10 gün sonra regl olcam zaten 🥺
Nergisim09 erikarpuz gülüm daha koyuyu görmedin ki hemde değerlendirdin sen iki günde bı değerlendirdik dedin ya
erikarpuz Nergisim09 işte koyu olması için çok geç değil mi 1 haftadır iki günde bir değerlendiriyoruz ama yumurtlama görmedim ki hala ben
Nergisim09 erikarpuz sendende canım sıkma canını zaten değerlendiriyorsunuz hani kaçırmış olmazsin sen yarın yap
Nergisim09 erikarpuz inşallah yarın daha koyu olcak ama dedgim gbi öğlen saatlerinde dikkat ederek yap bide foto at bakalım dünküyle aradaki farka
erikarpuz Nergisim09 selamlar bugün nasıl sizce tam da yapmayı bırakmak istediğim gün böyle olması şaşırttı vallahi
Nergisim09 erikarpuz yumurtlama görünüyor canım sanki vlbiraz daha koyu olsa olurmuş bugünü mutlaka değerlendirin siz
zlemceylan Nergisim09 evet öyle görünüyor bakalım sonuç nasıl olacak 🥰 değerlendirebildiyseniz ne mutlu