Nergisim09 zlemceylan şimdi yaptım hemn ikinci çizgi belirdi baya koyu olcak dün gibi hemen çıkmadi valla bugün baya belli rengi şaşırdım ikincisi geç rengi olurdu hemn koyulasti şok oldum
Nergisim09 zlemceylan aynen canım 15. Gün yumurtladim teste devam edip çatlamayi takip etcem darısı senin başına inşallah 🤲🏻❤️😊
zlemceylan Nergisim09 çok sevindim ♥️ devamını da kontrol edebilmem için bana da atabilir misin peki rica etsem
erikarpuz Nergisim09 ay hadi inşallah bu kadar geç olması normal mı çok strese girdim sabahtan beri bakıyorum
zlemceylan Nergisim09 bakalım devam edeceğim benim döngüm uzun olduğu için o yüzden yumurtlamam sanırım biraz geç olacak
Nergisim09 zlemceylan benim aslında 28 günde bı oluyodum dış gebelik amaliyatı olunca bide oruç etkiledi 30.38.32.33 şeklinde adet gördüm demk yumurtlama sabıt mi ne kaldı
zlemceylan Nergisim09 yüksek ihtimalle aynı zamanlarda değil görmüşüz kişiden kişiye de değişen bir durum ama benim de 40-45 günde bir olduğum için daha var diye düşünüyorum 😇
erikarpuz Nergisim09 geçen ay 28 oldu ondan önce 30-31 oluyordu hep şimdi de 19. gün oldu hala yumurtlama göremeyince üzüldüm inşallah hepimiz de en kısa zamanda sağlıklı gebeliklerime kavuşuruz 💐
Nergisim09 erikarpuz amin canım inşallah devam et sende yumurtlamayi görcen inşallah atarsın yine burdan 😊🤲🏻❤️