Alya3 valla hiç korkmuyorum desem ? Geçen sene nisan ayından beri hamileyim. En zoru ne biliyor musun evlatla sınanmak. Bence haline şükret. Belki büyük konuşuyorum ama bir evladını kaybetmiş bir anne olarak kızımı ne kadar beklediğimi bilemezsin ve hiç bir gün rabbim bana of dedirtmesin onun için. 19 haftalık kızımı yaşamayacağını bile bile doğurdum ben ve doğuracağımı hastaneye yatmadan 3 gün önce rüyamda gördüm. İnsan doğurduğu yavrusuna süt verememesi kokusunu içine çekememesi dokunamaması nasıl bir şey bilir misiniz? Yerinizde olmak isteyen hayal kuran nice kadın var. Şükredin sadece şükredin emin olun bazı şeyler hiç kolay değil. Hele o evlat için çok meşakatli yollar yürüdüyseniz hep şükür sebebi. Ben 6 eylülden beri yaşayan bir ölüydüm kızımla tekrar ben oldum bir canım hala orda o toprakta ama insanız ya Allah a sığınmaktan başka çarem yok. Onun için ameliyat oldum 7 aydır evdeyim herşey bir sınav bir imtihan Allah kimseye yaşatmasın.