Kızlar selamlar şimdi ben bugün tam 10+0 haftalık gebeyim sezeryan olacağım için 38+5 te dogurucam muhtemelen hangi ay ve gune geliyor acaba doğum bilgisi olan yardımcı olabilir mi devlet Hastanesi’ne gidiyorum soramadım ne zaman doğum diye kimsede söylemedi zaten