lilyum_ Bures48 normalde 7 8 haziran gibi bekliyordum. Ama yumurtlama erken oldu belki 3 4 gibi olabilir. Film icin beklemek istemiyorum zaten sırf hastane icin geldim buraya bence burdan dönmez
1Annehnm lilyum_ sizin için dua edicem Rabbim en kısa zamanda en hayırlı şekilde doldursun kucaginizi💕
Prmdkanneee lilyum_ canım benimmm gerçekten daha çok erken o yüzden ümitsizliğe kapılma ama bende bir kere yumurtlamadan 8 gün sonra çektirmek zorunda kaldığımda doktorum sorun olmadığını söylemişti 🌸
mrvess lilyum_ sağlıkla en güzel zamanda gelir canım sakın umudunu kaybetme . Röntgen mr kadar zarar vermiyor diyorlar bozma moralini güzel haberini alırız inşallah
1Annehnm dika bende de karın ağrısı oluyor ama çok şiddetli değil daha çok kasık ağrısı yaşıyorum hala ama normaldir diye düşünüyorum doktor sıkıntılı bisey demediyse korkmayın.Karin ağrısı gaz sebebiyle de olabilir sindirim çok yavaşlıyor çünkü gebelikte
dika 1Annehnm olabilir doktorum dedi korkma dedim acaba bende tek mi var bu ağrı ilk gebeliğim den dolayı korkularım var biraz oda beni etkiliyor
lilyum_ Prmdkanneee evet araştırdım internetten cok zararli degilmis. Ama zaten beta da çıkmadı bebek de yok sorun kalmadı. Bu ay da elendik. Nasip değilmiş