Bures48 lilyum_ Canım hiç üzülme illa olacak ama bence film için bekle biraz daha erken değil mi daha belki sonuç değişir bat kaç ?
Md20 lilyum_ canm daha erken bak şu an bn 5. Haftamdaym bugun 7000 le ogrendim negstifti sonucum 3 haftalikken adet gecince bida kan verdim 7000 olmuş adetini bkle umutsuzluğa kapılma
lilyum_ Md20 ama simdi negatif çıktığı icin yarın röntgen çektircem. Sonra bebek oluşsa bebege zararı olur mu?
lilyum_ Neferut degismez herhalde canım. Bu ay doğum günüm vardı o yüzden cok umutlanmıştım bana hediye gelir sanmıştım nasip degilmis
mrvess lilyum_ sağlıkla en güzel zamanda gelir canım sakın umudunu kaybetme . Röntgen mr kadar zarar vermiyor diyorlar bozma moralini güzel haberini alırız inşallah
dika 1Annehnm merhaba bizde 9 haftalık olduk bugün sizde karin altı ağrısı ve sırt ağrısı var mı dün doktor geldim birşey yoktu şimdi çok kötü ağrım var
1Annehnm dika bende de karın ağrısı oluyor ama çok şiddetli değil daha çok kasık ağrısı yaşıyorum hala ama normaldir diye düşünüyorum doktor sıkıntılı bisey demediyse korkmayın.Karin ağrısı gaz sebebiyle de olabilir sindirim çok yavaşlıyor çünkü gebelikte
lilyum_ Bures48 normalde 7 8 haziran gibi bekliyordum. Ama yumurtlama erken oldu belki 3 4 gibi olabilir. Film icin beklemek istemiyorum zaten sırf hastane icin geldim buraya bence burdan dönmez