Halme Canan2625 bnmde oluyordu ilk hamileligim, siz deyince hatırladım. İç camisirim islaniyordu ama bir sorun olmadı.
sb17 Canan2625 anladım, normaldir o zaman bence. Benim doktorum hep idrarda yanma, ya da renkli akıntı varmı diye sorar, bende renkli olduğu için fitil kullandım bir ara
irem88 Canan2625 yok hiç bişey olmadı canım dediğim gibi bebeği enfeksiyonlar dan korumak için akıntı çoğalırmış kokulu değilse akıntı hiç korkma tabide bide kasıklarda ağrı vajinada kaşıntı VS. Yoksa rahat ol
Canan2625 irem88 yok hiç biri canım sadece akıntı bide terde oluyor ya hiç öyle olmazdım iç çamaşırım terden nemli oluyor resmen sıcaklardan da var sanırım bilmiyorum yani