Canan2625 15+2 haftalık hamileyim 2 gündür akıntım oluyor normalde çok nadir akıntım oluyordu beyaz kokusuz ve akışkan sümük gibi falan değil su gibi sanki tam anlamadım iç çamaşırımda ıslaklık hissediyorum ve canım sıkılıyor. Bu duruma normal mi sizce?
Zg99 Canan2625 bende de olmuştu ama Dr um normal dedi . Bol bol su iç canım Dr kontrolünde sor istersen bi
sb17 Canan2625 hamilelikte akıntıda artış normal görülür, kokusuz, renksiz olduğu sürece. Ama suyunuzun gelmediğinden de emin olun
irem88 Canan2625 bu haftalarda yoğun akıntı olması normalmiş bebeği enfeksiyonlar karşı korumaya geçiyormuş bu şekilde
Canan2625 sb17 bilemiyorum ya su mu değil mi anlamadım bazen su gibi renksiz bazen beyaz akıntı gibi anlamadım bende
sb17 Canan2625 eğer idrar kaçırıyor ve tutamıyor gibi hissetmiyorsanız o zaman normal akıntıdır, merak etmeyin
piiremsesinannesiii Canan2625 benim de doğumum olana kadar sırılsıklam akıntılarım olmuştu normal demişti doktor s nde bir sor doktoruna ne diyecek ama normal gibi bu renksiz olan akıntılar
piiremsesinannesiii Canan2625 38+3 te yaptım benim sürekli yeşil akıntım vardı enfeksiyon kaynaklıydı benimki ama onda bile fitil kullandım ciddiye çok almadı doktor yani aldı ama korkacağım derecede almadı desem daha doğru olur tabiki doktorun daha iyi bilir sen gidince detaylıca sor bu durumu
Canan2625 elifozkann ter var zaten baya terliyorum iç çamaşırımda haliyle ıslak oluyor ama aktığını hissediyorum
Canan2625 piiremsesinannesiii anladım canım bende soracam bakalım neler diyecek inş dediğiniz gibi korkulacak bi şey değildir
sb17 Canan2625 anladım, normaldir o zaman bence. Benim doktorum hep idrarda yanma, ya da renkli akıntı varmı diye sorar, bende renkli olduğu için fitil kullandım bir ara