Hayat70 Merhaba hanımlar 26+6hamileyim belki bir haftadır aralıklarla özellikle hareket halindeyken kasıklarımda batma oluyor sadece sol taraf sanırım.Hani ilk gebeliğimizi öğrendiğimiz zamanlar olan batma varya o şekilde oluyor.Birde afedersin bebeğim vajinama tekme atıyor sanırım tuhaf bir his acı ağrı olmuyor ama rahatsız edici bir his sanki ordan çıkacakmis gibi hissediyorum.Bu yaşadıklarım normal mi yoksa sıkıntılı birşey mi bilgisi olan yazarsa çok sevinirim.😇
esdemiralay Hayat70 Şuan 26+5 teyiz. Böyle altımda kalp atımı gibi pıtır pıtır bir şeyler hissediyorum.Acı ağrı olmuyor ama yine de baya aşağıda hissediyorum
elifozkann Hayat70 bende de ara ara oluyo rahim genişlemesinden ve bebeğin kendine yer açmasından dolayı. Ama benim sağ kasık özellikle
Cesurx Hayat70 Hayat70 batma hissi enfeksiyon sebebiyle olabilir.Yurudukce iğne batiriyorlar gibiydi idrar testimde çıktı.Tek kullanımlık toz ile kurtuldum.
Eliferk Merhaba bende 27+3 üm aynı durum bende de mevcut bebeğimi sürekli kasıklarımda hissediyorum ağrı ve acı hissi yok ama tedirgin edici bi durum.
Hayat70 Eliferk Benim bebişim aslında karnımın her yerini geziyor bazen mideme Kadar çıkıyor bazende böyle afedersin vajinama tekme atyor gibi.Beni tedirgin eden kasıklarıma giren sızı aniden oluyor umarım bir sorun teşkil etmiyor dur.Ayın 1inde kontrolüm var sorucam muhakkak.😇
Hayat70 esdemiralay Galiba normal aynı tarif ettiğiniz şeyleri bende yaşıyorum.Ama her zaman değil.Beni tedirgin eden kasıklarima aralıkla giren o sızı umarım sorun teşkil etmiyor dur.😇
M-Urass_Mom esdemiralay Kalp atımı gibi olan şeyler hıçkırık gayet normal bebeğiniz nefes alıştırmaları yaparken bazen hıçkırık tutabiliyor
Hayat70 elifozkann Aşşagiya bir arkadaş endeksiyondan olabileceğini yazmış.Doktorunuza sizde bir sorun isterseniz.😇
Hayat70 Cesurx Benim doktorum bana hiç test yapmadı genel olarak hep sağlık ocağında yapıyorlar.Gitigimde söyleyeyim daha önce o tozu içmiştim doktoruma akıntım olduğunu söylemistim banada yazmışti.Tesekkur ediyorum bilgilendirme için.😇
elifozkann Hayat70 dediğin gibi ilk haftalardaki gibi oluyo o ozamanda rahim büyüdüğü için olurdu yani aynı şey sürekli oluyo sanırım gebelik boyunca olacak
Cesurx Hayat70 evet sağlık ocağında yapılan test ile çıktı ,sonra kendi doktoruma gidip idrar kültür testi istedim.Sonucta bakteri çıksaydı antobiyotik hapa baslaticakti,ama sadece enfeksiyon çıkınca tek seferlik toz ilaç verdi ve o batma geçti.
Hayat70 Cesurx Umarım yoktur öyle bişey. Ya aslında çok da dikkat ediyorum dışarıda WC kullanmamaya tuvaletim geldiğinde hemen yapmaya.İc çamaşırımi sürekli değiştirmeye ama niye oluyor anlamadım.
esdemiralay M-Urass_Mom Hıçkırınca daha düzenli oluyor genelde bu daha farklı oluyor o yüzden garip geliyor 🤗
Cesurx Hayat70 hamilelik hormonlarından olabilir,eş ile ilişkiden olabilir.Islak da kalıyor ister istemez
esdemiralay Hayat70 Evet ilk hamileliğimde hiç anlamamıştım ama bunda daha net gidiyor . Ritmik bir şekilde kalp atışı gibi altımda hissediyorum onu 5-6 dk civarı falan oluyor