Yh6653 Hanımlar karnınız çıkmaya başladı mı sizin de 14 haftaya doğru gidiyorum ama karnım belli baya acaba gaz mı 😂😂
Kosem983 Yh6653 benimde belli baya dar kıyafetler tercih etmyince herkes hic karnn yok diyo ama işin yüzü baska😁 13+1deyim 4 kilo aldim biraz cok gibi ama nasil oyle oldu bende anlamadim🤔
Seher_ Yh6653 benimde 14 haftalık oluyo yarın ama henüz öyle hamileliğim anlaşılmıyo alt karinda bebek zaten ama benim usttu sisiyo akşamları miğdem herhalde gazdan dolayı 2 kilo vermiştim hala öyleyim eksi 2 kiloyla devam bklm 😂🐣
Candaan MaşaAllah canim sana ve bebişine normalde zayıf miydin bilmiyorum beni görenler zayıflamışsın diyor ama ben kendimde fark edemiyorum göbegımı 😃😃 bizde çok şükür 14 haftaligiz
Senbibak Benim 12+4 alt karın sanki en basından beri vardı ama kilo aldım ben tartıda 1 kilo oynasa da ayna da giysi de fark ediyorum bunu bacaklarım kalınlaştı 🙄 çok korkuyorum ama hiç kusmam olmadı yemek maşallah yiyorum. Normalde de çok çabuk kilo alıp veren biriyim . Ama hamileliğe 67 kilo İle başlamak hoş olmadı boyum 1.62 hamile kalmadan önce 59-60 sularındaydım kullandığım Doğum kontrol hapı işe yaramadğı gibi beni de şişirmiş. Doktor ilk hamile olduğumu öğrendiğinde tarttı. 67.2 😰 suan kendimi 69 hissediyorum
Seroo01 Bende 14+3günlüğüm kilom vardı hamilelikten önce oyüzden anlayamıyorum bebekmi kendi göbeğimmi 🙈🤪
Candaan Kızlar sizlerdede üşüme oluyormu ya ev cayır cayır ama halen üşüyorum bazen titreme alıyor beni şükür kan ilacı bide d vitamini kullandım biraz daha iyi gibime geldi bide sizin sırt karın ağrınız varmi ilk 12 hafta gibi ağrılarınız şikayetleriniz varmi yoksa biraz rahatladınızmı bu haftada
AyEr Candaan banada oluyor canım karın agrın normal leke olursa gıt doktora önemli cunku rahım buyuyor
Seroo01 Candaan bendede çok üşüme oluyor iki tane çorap giyindiğim halde ayaklarım hiç ısınmıyor bir haftadır bel ağrım var benimde 🙄
Seroo01 [bilinmeyen] ilk hamileliğimde bende 25kilo aldım şimdi dikkatli davranıyorum zaten biraz tombik hamile kaldım
Gul33 15+4 haftalık hamileyim. Göbeğim baya belli aslında 2.5 kilo aldım toplam ama boyum kısa ondan heralde. Bu arada bebeği hisseden var mı aranızda?
Candaan [bilinmeyen] MaşaAllah en iyisi senin zaten benim doktorda 12.haftamda tarttı ve bana dediki ayda 1.5 kilo alman lazim yüzden en iyisi sizin ama malesef öyle olmuyor alınıyordur