FGA1210 hayır canım kesinlikle uyuşmadığını anladıkları taktirde ya tekrar iğne vuruyorlar yada tamamen uyutuyorlar yani gayette hissiz bi şekilde oluyor ben ilk sezaryanımda yüksek tansiyon ve gebelik zehirlenmesi geçirdğim için komple uyutuldum genel anestezi oldum 1 saat içinde uyandırıldım ama bütün ağrı acı içinde uaynmıştım odama çıkarılıp ağrı kesiciler yapılana kadar baya çektim yani benim için baya kötüydü bundan tam 2 sene sonrada ikinci sezaryenimi oldum şehir hast onda belden uyuşturdular spinal yapılmıştı gayet bilincim açık konuşarak 20 dakikada bitmişti tek hissettiğim damar yolum açılırkendi o daha çok acımıştı inan öbür türlü odama çıkarıldım serumlarım takıldı bebeğimi getirmişlerdi ilkte mecbur yatarak emzirdm refaketçi ve hemşire desteğiyle ilk 6 saat böyle hissiz bi şekilde gayet rahattım yani telefona falan bakıyordum arada uyuşukluk geçincede zaten ağrının çoğu gitmiş olduğu için sadece ufak bi adet sancısı gibibağrım vardı bol yürüyüş tavsiye ettler hiç yatma dediler bol bol yürüyerek açıldım akşamında tamamen geçmişti ağrılarım yni eğer sezaryen olunacaksa kesinlik spinal büyük rahatlık