Nurella276 4 ay boyunca simit yedim tuzlu ayran içtim bazen bebeğe faydası olsun diye ceviz fındık kabak çekirdeği falan yiyordum ayrıca kendi evimde yemek yapamadım da yiyemedim de annem ve kayınvalidemin evinde çok nadir yedim o da kokusu olmadığı zaman doktor prilam önerdi başta hafifletti ama sonradan hiçbir işe yaramadı serum bile yedim eğer çok kötü olursan acile git serum versinler rahatlarsın karnın da doyar😂 ve güçlü bir hap iste inan beslenememen hap kullanmandan daha kötü 🥹