Helenaaa sizi umutlandırmak asla istemem ama bende gebelik belirtileri aşırı derecede fazlaydı ve emindim olduğundan. Evde erken gebelik yaptığımda görünmeyecek derecede ikinci çizgi çıktı. Gittim hemen kan verdim. 0.100 çıktı yani negatifti. Hatta 2 kere kan verdim. 1. Kanı ovülasyandan sonraki 7. Gün diğerinde 10. Gün verdim. İkisinde de aynı sonuç çıktı. Ama emindim olduğuna. En son 12. Gün gebelik testinde bu sefer daha belirgin ikinci çizgiyi görünce tekrar kana gittim bu sefer kanda vardı. O test bozuk muydu bilemem ama ben emindim olduguna ☺️