Htcgnl Evet 9 haftalıkken gittim 7. Haftasında kalbi durmuş. Durup durup ağlıyorum, ultrason fotolarına bakıyordum eşim alıp yaktı daha fazla üzülmeyeyim diye. Şimdi de gebelik testlerine bakıp üzülüyorum. Çok korkuyorum bir daha aynı şeyi yaşarım diye. Bakalım test yaptıralım pıhtılaşma falan varsa çıkar zaten. Sen ne zaman düşünüyorsun bu arada? Ben 2 ay korunup tekrar denemek istiyorum tabi sonuçlar çıktıktan sonra.