Htcgnl doktorunuz o kadar doğru bir şey yapmış ki.Yapmayan doktorlara çok kızıyorum.Geleceğinizi biraz garantilemiş olmuş,sonraki gebeliklerinizde.Çok geçmiş olsun.Operasyonu olduğunuz hastaneye ödeme yaptığınızda alınmış olması gerek ücretin.Sonradan almazlar bence.