Kevser0402 bunu söyleyebilmem mümkün değil canım yani çünkü ilaçı çok az kullandım. Çünkü hap olarak kullanmaya başladığımda herşey için çok geçti malesef fitil olarakda 2-3 kere kullanmıştım. Benim o zaman ki doktorum çok kullanma suyunu eksiltir dediği için ki çok akıllı bir kere rahim ağzı yetmezliğim varmış onu bile ölçüp anlayamadı. Hap olarakta 5 gün hastanede kullandım ama yinede kaybettim kızımı çünkü bebeğimin kesesi gelmişti vajinamdaydı. Ben hastaneye gittiğimde nişanım gelmişti doğum başlamıştı yani malesef bebeğimi kaybettim. Ama şuan kucağımdaki kızımı serklajlı olarak doğurdum neden endol kullanıcaksınız ? Kasılmalarınız mı var yoksa rahim ağzı kısalığınız mı ? Bende bu gebeliğimde kasılma için nidicard kullandım normalde kalp tansiyon ilacı birde 3 doz magnezyum