Hdyee42 8+5 hamileyim. Bel ve sırt agrim cok fazla doktorum endol 100mg fitil verdi kullanmaya korkuyorum bebegime bisey olur diye aranizda kullananlar var mi
Civciv53 Hdyee42 bir önceki gebeliğimde de kullanmıştım. Bol su iç kullanırken. Bu gebeliğimde de serklaj ameliyatından sonra kullandım kasılma önlüyor hap olanı da var bunun
Rabiul Hdyee42 bende kullandım 8-9 haftalıkken belimden kasığıma ağrı vuruyordu yürüyemiyordum bacağım çekilme yapıyordu . 23. Haftamda tekrar kullandım makattan günde 1 kere 3 gün kullandım. Doktorunuzun verdiği ilacı neden burada tekrardan soruyorsunuz ? Burada kimse doktor değil .
Hdyee42 myavocado evett zaten kalp atisini duyduk bu şikayetimi söyledim o fitili verdi 4 gun kullan birak dedi ben hic kullanamadim
2727dfne Civciv53 bende iltihaplı romatizma var tam pelvik kemigimde hamilelikten beridir kullanmıyorum yasaktır diye sizin yazıyı görünce bu gun doktoruma sorucam cünkü biri elimden tutmazsa felcli gibi yataga yapışıyorum
myavocado Hdyee42 doktorunuz uygun olmasa bir zararı olsa zaten vermezdi. Bildiğim kadarı ile endil iltihap giderici bir ilaç emin olun iltihabın daha çok zararı vardır ki o yüzden ilaç verilmiştir, kullanın siz doktorunuzun dediği şekilde.
Civciv53 2727dfne benimde ilk gebeliğim öyleydi afedersin iç çamaşırımı giyemiyordum yataktan sağa sola dönemiyordum endol 2 kere kullanmıştım o zaman geçmişti ama şuan ki gebeliğimde magnezyum kullanıyorum iyi geliyor
dilaraulusoy Hdyee42 onu haftalarca kullandım bişey olmaz doktor verdiyse kullanın o kan dolaşımına girmediği için etkisi vücuda yok
dilaraulusoy Hdyee42 evet bebeğim hatta 29 haftalıktı sancılarımı durdurmak için kullandım emin olun bişey olacak olsaydı bize olurdu doğuma kadar kullandırdılar çünkü
Civciv53 2727dfne yok bende rahim ağzı yetmezliği var serklajlıyım bu gebeliğimde. ilk bebeğimi 19. Haftada kaybettim. Bende yürüyünce bebek çıkıcak gibi de oluyordu