Bende folbiol kullanıyorum 5ayı geçti hamileliğim aslında 2ay sonra bırakıcaktım ama yeni kutu aldım dedim olsun kullan dedi doktorum sonra evde 1kutu daha buldum tarihi geçmemiş onu da kullan birşey olmaz dedi ama sıkıldım artık bıraksam birşey olur mu ki