-nazli00 ona bende cok maruz kaldım biliyomusun göbeğim vucuduma gore daha buyuktu çünkü ben ilk dogum yaptigimda kayinvalidemlerde kaliyodum korse giymistim ayiptir soylemesi ayagi kalkarken kv esim ve ben vardik yanlislikla gaz cikardim onlarda Allah var bisey demedi ama güldüler ve ben cok utandim cok aglamistim güldüler diye sonra sarmadim karnimi bidaha ve gobegim 8 senedir benimle bu sefer evimde kalmak istiyorum rahat tek kendi basima 😂😂