Kızım 2018 de doğdu ve plesentam rahme yapısıktı yani öndeydi suyum geldi 4 cm açığım vardı ama sezeryan yaptılar hatta ameliyatım baya sürmüştü rahim zarar görmesin diye çok şükür bir sorun olmamıştı sımdı 2. Gebelığim ve normal ilerliyor hersey dr yine de sezeryan yapacağım diyor yani plesenta önde ise asla normal doğum yapılmaz hem bebek hem anne için riskli bir durum her şekilde anne oluyorsun normal diye zorlama kendını kanama olur bebek oksijensiz kalır sen öyle olabilirsin Allah korusun