012908- Yaşayan var mı normal dogum olmuyormuş 34+4 haftalik gebeyim plasentanin önde olmasi son haftalarda tehlikeliymiş yaşayan var mı durumu nasil oldu cok tedirginim sıkıntili bir sürecmiş
biranne__ 012908- aşağıdadır o önde olursa normal doğum oluyor çünkü benimki önde ve nornal doğum denildi
Minikmercimek_ 012908- hiç duymadım canım benim de Plesanta on duvarda ama doktorum bununla ilgili bişey demedi
iremsz 012908- benimde önde canım sana bunları kim söyledi hiç bir sıkıntı yok önde arkada sağda solda olabilir normal yerleşim bunlar. Sadece rahim ağzında ise sıkıntı
Eliff_gny 012908- aşağıda olursa sıkıntı olur benim ki aşağıda mesela 21 haftadan beri suan 28 haftaligim çok şükür kanamasız geldim bu günlere kadar doğumda da inşallah sıkıntı yaşamam doktorum biraz kanamalı geçebilir doğumun dedi
012908- Minikmercimek_ rahmi kapatirsa sıkıntılıymış malesef umarim rahmi kapatmaz da guzel olur her şey
012908- Eliff_gny Allah yardimciniz olsun inşallah saglikla hayirla bebeginize ve sagliginiza kavuşursunuz
Hlimee 012908- bana önde denildi 32 hafta da 38+5 günken muayanede sordum önde mi hayla diye de yok rahimi kapatmıyor normal e doğuma uygun dedi Zamanla yukarı çıkıyormuş falan yani aklınıza kötü bir şey gelmesin
012908- Hlimee inşallah 15 gün sonra randevum var inşallah cıkmış olur benimde Allah hayirla dogum nasip etsiz herkeze
Gamzeramo 012908- 29+4 previadan dolayı doguma alındım plesenta dogum kanalini tamamen kapattigindan dolayi kanama durmadigindan sezeryana alındım oysaki hic bisey yoktu hersey normalde plesenta dahil inşallah zamanında saglikli kucağınıza alirsiniz bebisinizi
Gamzeramo Eliff_gny benim kanamam evde basladi gece 2 den sabah 9:48 e kadar kanamam durmadi doguma alinana ladr sonrasinda da kanamam oldu tabi ama oncesi kadar değildi 10 unite kan verdiler hastanede 1 hafta yattim bundan dolayi
Eliff_gny Gamzeramo tedbir amaçlı tutmuşlar yine sizi ne güzel baya uzun süre kanamanızz sürmüş 10 ünite vermeleri normal bebeğiniz nasıl peki
Deletedmom_110 012908- benimde 1 buçuk aylıkken öyleydi hemde aşağıdaydı 27. Haftadayım hala öyle zaten ikinci sezaryen olacağı için doğum konusunda sıkıntı yok ama erken olma riski yavaş yavaş kalkıyor dedi doktor yukarı çıktığını söyledi
012908- Deletedmom_110 insallah benimkide yukari xikar cunku ilk dogumumu normal yapmistim bundada insallah iyi olur hayirla saglikla bebegime kavuşurum