sedef_kayakrts Bilimsel bir sonuç göreceli olamaz pankreas kişiden kişiye farklı çalışmıyor pankreası doğru çalışan bir kişinin şekeri yüksek gelmez, gelen referanslarda bellidir. Yahu keklere pastalara bardak bardak şeker konuyor, 50 100 gram şekerle bozulan pankreasa zaten güvenilmez. Artık şu hurafeleri bırakın, 25. Haftaya kadar hiç şekerim yükselmedi bir gün aniden çıkmaya başladı yani yediğiniz içtiğinizden bağımsız pankreasın tık dediği bir nokta oluyor. Bencede insanları temelsiz bilgilerle endişeye düşürmemek önemli.