sedef_kayakrts yanlış düşünüyorsunuz ben 100 gr yükleme yaptırdım ve bir gün önce akşam ağır bir tatlı bile yemiştim ama şeker seviyem oldukça normal çıktı şekerli glukozu içtiğiniz için şekeriniz çıkmaz diyabet çok farklı bişey ve eğer önlem alınmazsa anne içinde bebek için de çok riskli.. erken doğum, anne karnında bebek ölümü ya da bebekte ileride şeker hastalığı olmasına kadar durum gidiyor