sevil87 Durumunuz nasıl bebeği hissettiniz mi? Bende halen yok bir şey. Ağrınız var mı? 2,3 gündür iç organlarımı üşütmüşüm gibi bir ağrı var göbeğimde çok büyüdü genişliyorum diye mi ağrı var Aklımda deli sorular
BeyzZaA sevil87 kasığımda batma oluyo genelde bide böbreklerimde yatarken çok rahatsız oluyorum helede hala hareket hissetmedim karnımda çıkmadı bebeğimde 200bişey gram 😂
Drycgds sevil87 daha hissetmedim dun doktora sordum normal bi kac haftaya hissedersin dedi. Benimde agrim var ozellikle yan yatarken diger tarafa doncegim zaman zorlaniyorum cok agrim oluyo daha belli degil aslinda gobek ama belli oldugunda napcam diye dusunuyorum. Bebek 250 grama yakin 2 kilo almisim
Zehramom sevil87 ya inanırmısın bende demin böyle bi post açtım bugun hiç uyuyamadım resmen karın ağrısından uyanıyorum 🤷🏻♀️
sevil87 Anneolacak ben de 1, 2 defa oldu gibi ama çok alakasız sağ tarafta bebek değildir herhalde göbeğe çok yakın değil di pıt pıtlar
AlininAysesii 18’in başlangıcında bi hissettim, daha da hissetmedim şu an 18+4’üm. Kasıklarımda çok ağrı oluyor ve gaz problemim tekrar başladı 😓
GizemKaan AlininAysesii bende Şuan 18+4 canm aynıymışız. Benim de kasıklarımda karnımda çok ağrı oluyor. Yatarken kalkarken fln. Bebeğimin hareketlerini hissediyorum arada ama ☺️ Bu arada cinsiyet ne bebişinizin ☺️
Esba2019 sevil87 19+4 haftalığız kızımla kasıklarımda ağrı oluyor 😏 Sanırım enfeksiyon kaptım akıntım çok fazla. Sizde durumlar nasıl ? Ben kızımı 2 gün önce hissettim daha ondan sonra tık yok😂
sevil87 Esba2019 akıntı bende de var ağrılar yatarken rahatım ama hamile değilimiyim diye düşünüyorum karnım sertleşti
Bulut74 sevil87 hiç durmuyor adeta oynuyor😂 14 haftda hafif hafif hissetmeye başladım. 19+1 im ikinci kızım. Bunda agrılarım fazlasıyla var ilk kızımda maşallahım vardı Doğuma kadar gezmekten eve girmezdim, bunda evden çıkasım gelmiyor bi de kilolar 🙄🙈
SuAte Merhabalar 🙋🏼♀️ Bizde 19 haftalık olduk bugün çok şükür 😊 günde bir kez falan hissediyorum eğer o bebeğimse tabi😂 bende yataktan kalkarken, sağa sola dönerken ağrı oluyo ve çok sık tuvalete gitmeye başladım. Siz de de böylemi?? Ha tabi binde kuyruk sokumu ağrısı yaşıyorum😔
hunilimom 19+3 üz bizde kızımla hareketlerini hissediyorum ama tam emin olamıyorum tabi 17 haftada ilk hissetmiştim arada uzandığım zaman hissediyorum gece özellikle kalcam agriyo benimde uzun süre aynı pozisyonda yatınca batma oluyor donup duruyorum yatayım içinde 260 grammis hanfendi bende 4 kilo aldım 😍
AlininAysesii GizemKaan Ben de ayaktayken bazen minik minik pıtpıtlar hissediyorum ama emin olamıyorum 🙈 cinsiyet %90 kız bizim 💗 sizin?
548262 Ben de 19+1 im.hafiften hissetmeye başladım.pazartesitetanoz oldum dünde çok üşüdüm okulda eve zor geldim üşüme titreme ateş aşı mı yaptı üşütmekte mi bilmem parolamız duramıyorum be oturabildim ne kalkabildim hesabı böyle olan var mı aşı sonrası?
GizemKaan AlininAysesii bende uzandığımda hissediyorum hareketlerini genelde ☺️ Bizimde erkek diyor dr her kontrole gittiğimde soruyorum 💙😊😊
GizemKaan AlininAysesii 1 Eylül dü sizin kaç ? Bir de Doğum dr 8 Haziran gözüküyor dedi bu tarihe göre hesaplayarak, size bşy söyledi mi ? Ben nedense daha erken gibi düşünüyorum Mayıs sonu gibi fln 🙈
AlininAysesii GizemKaan 8 Haziran benim de muhtemel doğum tarihim ama 40 haftayı bulacağımı pek sanmıyorum, Haziran başı gelse yeter bana 🥰 30 Ağustos benim sat, 2 hafta geç döllenme olmuştu ama sonradan arayı kapattı.
GizemKaan AlininAysesii anladım canm hakkımızda hayırlısı olsun inş 🙏🏻 Sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım inş ve huzurla büyütelim🙏🏻☺️ Bu arada yorumlardan okudum şimdi eşlerimizde meslektaşmış ☺️