gulkilickiyar Beyaz_kralice ultrasonda kötü bişey cıkmadı Kan larda 10 güne cıkıyomuş o zaman gidecez
esolinaaaaa 123tazeanne evet iyi ki yaptırmışım bebeğimin kalbinde sorun çıktı bu sizde olacak değil tabi ama ikili test de kesin net amniyosentez istiyorlar fetal dna testine dayanarak çok ısrar etmediler temiz çıktığı için
Drfatma Ben de yaptırdım yüksek riskli geldi, fetal dna testi yaptırdım temiz geldi çok şükür. İkili tarama testinin yüzde yetmişlerde doğruluğu , imkanınız varsa fetal dna da öneririm