bizde 12+2 de yaptırdık . doktorum yapsan iyi olur dedi kendisine cok güvendiğimden gidip yaptırdım kan sonucumu bekliyorum ama içim çok rahat hiç kötü birşey hissetmiyorum . İyi düşünelim iyi olsun rabbimin gücü kuvveti herşeye yeter dualarımızı eksik etmeyeceğiz evlatlarımızdan 🥰🥰